Efter 11 års ordförandeskap lämnade Gui/Doris Emanuelsson över klubban till den nya ordföranden Ritva Winter och önskade lycka till.

Gui tackade alla vänner och medlemmar för de goda åren och sade med ett visst vemod att de skulle alltid finnas kvar i hennes tankar och kärlek för dem. Hon lämnade sedan över ett standar till alla avgående i styrelsen med några uppskattande ord till var och en. Hilkka Mälarstedt överlämnade vackra tulpaner till styrelsemedlemmarna.

Revisor Auvo Klefström höll ett mycket uppskattande personligt tal där han påminde om den långa tid som Gui varit ordförande och de många årens glädjeämnen men, också stormar som föreningen genomlidit. Auvo överlämnade ett standar även till henne samt en bukett rosor.

Så var det styrelsens utvalda representants tur.

Aulis Hansson höll ett varmt och hjärtligt avskedstal från styrelsens medlemmar och överlämnade till Gui ett underbart vackert täcke i lappteknik. Det var en mycket personlig och hjärtinnerlig gåva som Ulla-Maija Hellström knåpat med i en hel månad. Det var en oerhört uppskattad gåva. Ett minne av vänskap och tillgivenhet när den är som bäst.

Nedan visar Gui och Auvo upp styrelsens gåva
till Gui och i bakgrunden applåderar nya
ordföranden Ritva.
Längst ner syns Aulis som håller styrelsens tacktal